TerugHet Profiel van Lioness!  **************************************************** About Me Hoi allemaal! Ik ben Lioness, in het echte leven beter bekend als Rosalba. Ik ben 12 jaar oud, en ik zit in de brugklas. En verder ben ik een natuurfreak, Michael Jackson- fan (zeg maar verslaafde) en zit ik op een supercoole school met de gaafste klas van de wereld!
**************************************************** Club C.A.T Club C.A.T staat voor Cool Avatar Team. Het is de club die ik heb opgericht voor de avatars die ik bedacht heb. (verderop worden ze aan je voorgesteld) Nou ja, het is nog niet echt een club waar je aan kunt deelnemen, maar ik ben wel van plan er een Homepage voor te gaan maken. Club C.A.T houdt zich vooral bezig met de dingen waar bijna alle teams zich mee bezighouden: de wereld beschermen. Maar dat gaat er soms anders aan toe dan je denkt....
Even voorstellen: Voya Leeftijd: 13 Kleur: Groen Element: Jungle Speciale vaardigheid: Voya kan goed in bomen (en andere hoge dingen) klimmen en is heel behendig. Ze weet veel van de gevaren van de jungle.....
Even voorstellen: Azullon Leeftijd: 14 Kleur: Rood Element: Vuur/Lava Speciale vaardigheid: Azullon is de zoon van de vuurstrijder Viro, en hij heeft veel militaire kennis en inzicht. Ook kan hij over lava surfen, wat nog wel eens van pas kan komen met al die vulkanen....
|