kinderlineslogo

Pagina 4

Liefde en relaties: help ik ben verliefd!

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

julia@helpikbenverliefd
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: help ik ben verliefd!, 10 - January - 2013

zeg het tegen haar mischien is zij ook op jou ik denk het nie maar je kan het proberen en dan ben je er te minste van af 

(wil je mij ook een tip sturen mijn bericht staat op pagina vier en ik heet julia@helpikbenverliefd)

Reageer

IKBENDOM
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: help ik ben verliefd!, 12 - January - 2013

zeg het tegen haar mischien is zij ook op jou ik denk het nie maar je kan het proberen en dan ben je er te minste van af 

(wil je mij ook een tip sturen mijn bericht staat op pagina vier en ik heet julia@helpikbenverliefd)

ben jij verlieft?

Reageer

superlievenaomi
naomibal@hotmail.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Help ik ben verliefd, 19 - January - 2013

Hoi

Ik ben Naomi en ik ben 12 jaar.

mijn beste vriendin zit in een andere klas dan mij en omdat ik veel met haar optrek heb ik een jongen ontmoet die heel leuk lief en aardig is. Als hij in mijn buurt komt word ik mega rood en als hij met mij praat weet ik of niks te zeggen of ik zeg hele domme dingen. Maar ik wil er achter komen of hij ook op mij is hoe kan ik dat oplossen???? Iemand tips? Groetjes Naomi

Reageer

-super-nasi-xx
x-nassira@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help ik ben verliefd, 22 - January - 2013

Hoi

Ik ben Naomi en ik ben 12 jaar.

mijn beste vriendin zit in een andere klas dan mij en omdat ik veel met haar optrek heb ik een jongen ontmoet die heel leuk lief en aardig is. Als hij in mijn buurt komt word ik mega rood en als hij met mij praat weet ik of niks te zeggen of ik zeg hele domme dingen. Maar ik wil er achter komen of hij ook op mij is hoe kan ik dat oplossen???? Iemand tips? Groetjes Naomi

hey

ik had dat ook toen heb ik het tegen mijn vriendin gezegd en zij heeft het voor mij uitgezocht en toen heeft ze hem gevraagd voor mij en hij zij ja dus zo kan je het ook doen laat je vriendin het voor je uitzoeken.

Reageer

darks days
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help ik ben verliefd, 27 - January - 2013

maak gewoon een praatje het kan van alles zijn doe wat hij ook doet vraag of hij een stukje mee gaat naar jou huis of iets.... lach een keer ofzo maak een grap een tip wees niet bang ik ken het

succ6

Reageer

Pagina's: 1, 2, 3, 4   Vorige  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines