Onderwerp: Help ik ben verliefd, 19 - January - 2013
Hoi
Ik ben Naomi en ik ben 12 jaar.
mijn beste vriendin zit in een andere klas dan mij en omdat ik veel met haar optrek heb ik een jongen ontmoet die heel leuk lief en aardig is. Als hij in mijn buurt komt word ik mega rood en als hij met mij praat weet ik of niks te zeggen of ik zeg hele domme dingen. Maar ik wil er achter komen of hij ook op mij is hoe kan ik dat oplossen???? Iemand tips? Groetjes Naomi
Onderwerp: RE: Help ik ben verliefd, 22 - January - 2013
Hoi
Ik ben Naomi en ik ben 12 jaar.
mijn beste vriendin zit in een andere klas dan mij en omdat ik veel met haar optrek heb ik een jongen ontmoet die heel leuk lief en aardig is. Als hij in mijn buurt komt word ik mega rood en als hij met mij praat weet ik of niks te zeggen of ik zeg hele domme dingen. Maar ik wil er achter komen of hij ook op mij is hoe kan ik dat oplossen???? Iemand tips? Groetjes Naomi
hey
ik had dat ook toen heb ik het tegen mijn vriendin gezegd en zij heeft het voor mij uitgezocht en toen heeft ze hem gevraagd voor mij en hij zij ja dus zo kan je het ook doen laat je vriendin het voor je uitzoeken.
Onderwerp: RE: Help ik ben verliefd, 27 - January - 2013
maak gewoon een praatje het kan van alles zijn doe wat hij ook doet vraag of hij een stukje mee gaat naar jou huis of iets.... lach een keer ofzo maak een grap een tip wees niet bang ik ken het