Onderwerp: Vindt hij mij leuk?, 23 - November - 2008
Heeeey.
Ik ben verliefd op een jongen. Hij zit bij mij op school en ik zie hem 2x in de week in de pauze (elke pauze 2x).
Ik had hem ontmoet op een soort alternative les dag. (dat was vorig jaar) Sinds die dag ben ik helemaal stapel op hem.
Maar is hij ook op mij?
-Hij kijkt in de pauze's geregeld naar me. -Hij stuurt op msn hartjes. -Laatst hadden we schoolfeest en keek hij volgens mijn vriendinnen opvallend vaak naar mij.
Wat moet ik zeggen op msn?
Ik weet nooit zo goed, wat ik moet zeggen op msn. Hij is ook niet zo vaak op msn. Dussz als hij op msn is wil ik gewoon een leuk gesprek. Alleen ik weet niet waarover ik moet praten. En als ik over school gaat praten vind hij mij vast een nerd ofzo.
Onderwerp: RE: Vindt hij mij leuk?, 24 - November - 2008
Heeeey.
Ik ben verliefd op een jongen. Hij zit bij mij op school en ik zie hem 2x in de week in de pauze (elke pauze 2x).
Ik had hem ontmoet op een soort alternative les dag. (dat was vorig jaar) Sinds die dag ben ik helemaal stapel op hem.
Maar is hij ook op mij?
-Hij kijkt in de pauze's geregeld naar me. -Hij stuurt op msn hartjes. -Laatst hadden we schoolfeest en keek hij volgens mijn vriendinnen opvallend vaak naar mij.
Ik weet nooit zo goed, wat ik moet zeggen op msn. Hij is ook niet zo vaak op msn. Dussz als hij op msn is wil ik gewoon een leuk gesprek. Alleen ik weet niet waarover ik moet praten. En als ik over school gaat praten vind hij mij vast een nerd ofzo.
Hopenlijk kunnen jullie me helpen. xx.
----------------
Ik denk het wel,
ik ben zelf ook een jongen, zo gaat dat ongeveer, de meeste jongens durven niet direct op een meisje af te stappen en te zeggen "Ik vindt je leuk, wil je verkering met me?" jongens zijn typisch katten-uit-de-boom-kijkers.
Op msn zou ik gewoon heel normaal tegen hem doen, en proberen een goed gesprek te beginnen.
Onderwerp: RE: Vindt hij mij leuk?, 25 - November - 2008
Heeeey.
Maar is hij ook op mij?
----------------
Ik denk het wel,
ik ben zelf ook een jongen, zo gaat dat ongeveer, de meeste jongens durven niet direct op een meisje af te stappen en te zeggen "Ik vindt je leuk, wil je verkering met me?" jongens zijn typisch katten-uit-de-boom-kijkers.
Op msn zou ik gewoon heel normaal tegen hem doen, en proberen een goed gesprek te beginnen.
----------
Maar, het probleem is, Wat moet ik dan tegen hem zeggen? Altijd als hij online komt, weet ik gewoon niet wat ik tegen hem moet zeggen. Bij vriendinnen heb ik dat nooit. Iemand tipsz?
Onderwerp: RE: Vindt hij mij leuk?, 18 - January - 2009
Heeeey.
Maar is hij ook op mij?
Als hij op msn hartjes stuurt voelt hij misschien iets voor je maar vraag eerst aan een ander meisje of zij ook hartjes krijgt van hem. En op msn is het heel simpel gewoon een gesprek voeren en als je neit alleen met hem durft te prate nodig dan ieamnd anders uit in het gesprek misschien maakt dat het makkelijker.