Ahhh!!!!!!
Ik heb mijn vriend laten vragen aan haar of ze met me wou schuivelen.
En ze zei nee!!!!!.
Wat moet ik doen nu?
hee! het beste wat je nu kan doen,, is aan meisjes op kinderlines vragen hoe zij dit zouden aanpakken!
gr kevin
Ik zou gewoon op haar afstappen,
En haar vragen waarom ze nee heeft gezegt...
Natuurlijk doe je dit niet met haar vriendinnen erbij!
Misschien heeft je vriend wel gelogen omdat hij haar zelf leuk vindt!
Maar als ik jou was zou ik het zelf nog een keer vragen!
En als ze dan nee zegt gewoon cool blijven en niet gaan schreeuwen of boos worden!
Als ze ja zegt dan moet je wel een beetje gevoelig doen, dus niet: 'pff, oke'
Maar meer zo 'Oke leuk, moet ik je ophalen ofzo?' en haar dan een beetje blij aan kijken!
Veel succes!
Goed idee^^.
Wel ik weet niet of mijn vriend op haar is en of hij gevraagt heeft ik zal het wel aan de gene die ik van hou^^.
En natuurlijk als ze nee zegt nooit boos of schreeuwen dat helpt nooit maar ben wel heel verdrietig geweest toen mijn vriend tegen me zei dat ze nee zei.(al weet ik niet of het waar is)
En wat bedoel je eigenlijk met nog een keer vragen want het was in discoavond op schoolkamp of ze wou schuivelen alleen.
Ik heb laatst precies hetzelfde meegemaakt.
op schoolkamp enz. Alleen, een ding hebben meisjes gemeen.
Ze hebben er altijd spijt van of ze dat nu zeggen of niet bij mij heeft ze het gezegd.
Maar toch ze is nog altijd niet verliefd op me en das best hard!
Zelf raad ik aan wat ik nu ook doe en met een andere vriend die OOK hetzelfde heeft meegemaakt is haar toch misschien een keer uit vragen met vrienden ofzo en wat belangrijk daarvoor is is zelfvertrouwen zonder dat kan je NIKS.
En ik weet zeker dat dit bericht en de andere berichten je zelfvertrouwen geven, daarom ben je ook dus op deze site ^ ^.
Gr. Jordy
P.S Het is best knap dat het woordje ''nee'' al je hart kan breken
nouja, veel suc6!!
Ik ben een meisje en ik wil je wel helpe ma zelf heb ik ook een probleem ma eerst jou probleem:
Probeer meer in contact te komen met da meisje, zodat ze jou echt kan lere kennen dan zal alles gemakkelijker gaan geloof me!
en wat je ZEKER NIET moet doen is meteen met de deur in huis vallen, eerst flirten dan komt de rest
nu jij bent ne jongen dus gy zult mij wel kunnen helpen, ik ben zelf ook verliefd op ne jongen ma hoe kan ik nu zien of hij ook op mij is? GEEF ME TIPS aub!!
Thanks
Sandy
Reageer