kinderlineslogo

Pagina 1

Liefde en relaties: Help pls over een meisje

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Help pls over een meisje, 4 - September - 2008

Hallo iedereen,

Ik ben op een meisje van mijn school ze is zo leuk en zo mooi^^.

We hebben elkaar ontmoet in groep 4 in de bassischool.

We spelen wel soms met elkaar,praten enzovoort het vaakst was dat in groep 7/8.

In groep 4,5 was dat niet zo maar ja toen waren we nog zo jong.

En in einde groep 8 heb ik haar eindelijk verteld dat ik op haar ben.

We hebben in de groep8 zomervakantie heel vaak gesmst.

Ik heb ook tijdens die vakantie een paar van mijn beste vrienden verteld dat ik op haar ben en één beste vriendin van haar.

En zij en ik hebben de zelfde cito scores en we gaan naar de zelfde school en klas!!!

En op 10 tot 12 augustus gaan we naar kamp en op 11 augustus is er een discoavond^^.

Dus ik vraag aan jullie vooral de meiden zou ik op die nacht haar vragen om te dansen en om verkering?

En ik heb nog 1 vraag^^: Vindt zij mij wel leuk denken jullie?

Reageer

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 5 - September - 2008

hee!

Wat ik denk is gewoon doen! maar je moet er wel zeker van zijn en er zelf helemaal voor willen gaan!
Maar hoe reageerde de ze toen je vertelde dat je op haar was??? en tijdens die discoavond moet je het gewoon vragen of ze met je wilt dansen en als alles een beetje goed gaat kan je haar uiteidelijk ook  vragen! en wacht zekkr niet de volgende keer af! want dan is het meestal al te laat... (ervaring mee!)

Als het dan zover is moet je het gewoon doen en niet denken!

ik hoop voor je dat het lukt!

kevin

Nou ze vond het best raar dat ik op haar was maar het leek wel of ze het ook leuk vond^^

En kevin zit welke klas zit je? d1c?

Reageer

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 7 - September - 2008

4 havo

Ik ben bang dat ze nee zegt en welke school zit je mischien ben ik bij jou close

Reageer

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 14 - September - 2008

Ahhh!!!!!!

Ik heb mijn vriend laten vragen aan haar of ze met me wou schuivelen.

En ze zei nee!!!!!.

Wat moet ik doen nu?

Reageer

Traa
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 15 - September - 2008

Ahhh!!!!!!

En ze zei nee!!!!!.

Wat moet ik doen nu?

hee! het beste wat je nu kan doen,, is aan meisjes op kinderlines vragen hoe zij dit zouden aanpakken!

gr kevin

Ik zou gewoon op haar afstappen,
En haar vragen waarom ze nee heeft gezegt...
Natuurlijk doe je dit niet met haar vriendinnen erbij!
Misschien heeft je vriend wel gelogen omdat hij haar zelf leuk vindt!
Maar als ik jou was zou ik het zelf nog een keer vragen!
En als ze dan nee zegt gewoon cool blijven en niet gaan schreeuwen of boos worden!
Als ze ja zegt dan moet je wel een beetje gevoelig doen, dus niet: 'pff, oke'
Maar meer zo 'Oke leuk, moet ik je ophalen ofzo?' en haar dan een beetje blij aan kijken!
Veel succes!

Reageer

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 21 - September - 2008

Ahhh!!!!!!

En ze zei nee!!!!!.

Wat moet ik doen nu?

hee! het beste wat je nu kan doen,, is aan meisjes op kinderlines vragen hoe zij dit zouden aanpakken!

gr kevin

En als ze dan nee zegt gewoon cool blijven en niet gaan schreeuwen of boos worden!
Maar meer zo 'Oke leuk, moet ik je ophalen ofzo?' en haar dan een beetje blij aan kijken!
Veel succes!

Goed idee^^.

Wel ik weet niet of mijn vriend op haar is en of hij gevraagt heeft ik zal het wel aan de gene die ik van hou^^.

En natuurlijk als ze nee zegt nooit boos of schreeuwen dat helpt nooit maar ben wel heel verdrietig geweest toen mijn vriend tegen me zei dat ze nee zei.(al weet ik niet of het waar is)

En wat bedoel je eigenlijk met nog een keer vragen want het was in discoavond op schoolkamp of ze wou schuivelen alleen.

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 24 - September - 2008

Ahhh!!!!!!

En ze zei nee!!!!!.

Wat moet ik doen nu?

gr kevin

Veel succes!

Goed idee^^.

Wel ik weet niet of mijn vriend op haar is en of hij gevraagt heeft ik zal het wel aan de gene die ik van hou^^.

En natuurlijk als ze nee zegt nooit boos of schreeuwen dat helpt nooit maar ben wel heel verdrietig geweest toen mijn vriend tegen me zei dat ze nee zei.(al weet ik niet of het waar is)

En wat bedoel je eigenlijk met nog een keer vragen want het was in discoavond op schoolkamp of ze wou schuivelen alleen.

Ik heb laatst precies hetzelfde meegemaakt.

op schoolkamp enz. Alleen, een ding hebben meisjes gemeen.

Ze hebben er altijd spijt van of ze dat nu zeggen of niet bij mij heeft ze het gezegd.

Maar toch ze is nog altijd niet verliefd op me en das best hard!

Zelf raad ik aan wat ik nu ook doe en met een andere vriend die OOK hetzelfde heeft meegemaakt is haar toch misschien een keer uit vragen met vrienden ofzo en wat belangrijk daarvoor is is zelfvertrouwen zonder dat kan je NIKS.

En ik weet zeker dat dit bericht en de andere berichten je zelfvertrouwen geven, daarom ben je ook dus op deze site ^ ^.

Gr. Jordy

P.S Het is best knap dat het woordje ''nee'' al je hart kan breken nouja, veel suc6!!

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 27 - September - 2008

Ahhh!!!!!!

En ze zei nee!!!!!.

Wat moet ik doen nu?

gr kevin

Veel succes!

Goed idee^^.

Ik heb laatst precies hetzelfde meegemaakt.

op schoolkamp enz. Alleen, een ding hebben meisjes gemeen.

Ze hebben er altijd spijt van of ze dat nu zeggen of niet bij mij heeft ze het gezegd.

Maar toch ze is nog altijd niet verliefd op me en das best hard!

Zelf raad ik aan wat ik nu ook doe en met een andere vriend die OOK hetzelfde heeft meegemaakt is haar toch misschien een keer uit vragen met vrienden ofzo en wat belangrijk daarvoor is is zelfvertrouwen zonder dat kan je NIKS.

En ik weet zeker dat dit bericht en de andere berichten je zelfvertrouwen geven, daarom ben je ook dus op deze site ^ ^.

Gr. Jordy

P.S Het is best knap dat het woordje ''nee'' al je hart kan breken nouja, veel suc6!!

Ik ben een meisje en ik wil je wel helpe ma zelf heb ik ook een probleem ma eerst jou probleem:

Probeer meer in contact te komen met da meisje, zodat ze jou echt kan lere kennen dan  zal alles gemakkelijker gaan geloof me!

en wat je ZEKER NIET moet doen is meteen met de deur in huis vallen, eerst flirten dan komt de rest

nu jij bent ne jongen dus gy zult mij wel kunnen helpen, ik ben zelf ook verliefd op ne jongen ma hoe kan ik nu zien of hij ook op mij is? GEEF ME TIPS aub!!

Thanks

Sandy 

Reageer

Sl8sh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 27 - September - 2008

nu jij bent ne jongen dus gy zult mij wel kunnen helpen, ik ben zelf ook verliefd op ne jongen ma hoe kan ik nu zien of hij ook op mij is? GEEF ME TIPS aub!!

Thanks

Sandy 

Nou Sandy...

Ik weet het niet echt maar als jongen probeer ik het^^.

BTW:zal mijn tips niet volgen ik ben geen expert in dit gebied.

1.Hij doet heel anders bij jou tegenover de andere mischien wel stoerder/verlegen.

2.Als je naar hem kijkt(glimlachend) gaat die weg/bloos die enz.

3.Ga eens gewoon met die jongen praten als die met je praat dingen verteld(mischien persoonlijks) en jullie hebben een leuke gesprek gehad denk ik dat die op je is. 

Reageer

raymieo
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Help pls over een meisje, 18 - January - 2009

hee!

Wat ik denk is gewoon doen! maar je moet er wel zeker van zijn en er zelf helemaal voor willen gaan!
Maar hoe reageerde de ze toen je vertelde dat je op haar was??? en tijdens die discoavond moet je het gewoon vragen of ze met je wilt dansen en als alles een beetje goed gaat kan je haar uiteidelijk ook  vragen! en wacht zekkr niet de volgende keer af! want dan is het meestal al te laat... (ervaring mee!)

Als het dan zover is moet je het gewoon doen en niet denken!

ik hoop voor je dat het lukt!

kevin

Nou ze vond het best raar dat ik op haar was maar het leek wel of ze het ook leuk vond^^

En kevin zit welke klas zit je? d1c?

Als ze het leuk vond alleen maar goed maar als je haar verkering vraagt doe het dan aan het eind . Als ze nee zegt kan het de hele avond verpesten en dat wil je natuurlijk niet veel succes

Reageer

Pagina's: 1  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines