|
 Undercovergirl Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: zet hier je eigen verzonnen mooie liefde`s zinnen, 10 - August - 2008
ben je erg creatief of romantisch of zoo verliefd waardoor je helemaal in de war raakt en er teksten over wil schrijven of.. je gevoel kwijt wilt of een mooie zin voor je geliefde wil neer zetten of gewoon een dagboek nodig heb ?
Schrijf het hier !?
xxjes./ ('ll)
Reageer |
|
 kim kim-janse@live.nl Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: liefdes gedicht, 7 - November - 2008
Liefde is mooi,Liefde is fijn
Maar het kan soms zóóó verwarrend zijn
De persoon is lief,
zo'n hartedief
Liefde moet je geven en nemen
slaat nergens op maar moest het ff kwijt
Reageer |
|
 Through My Eyes Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: zet hier je eigen verzonnen mooie liefde`s zinnen, 11 - November - 2008
ben je erg creatief of romantisch of zoo verliefd waardoor je helemaal in de war raakt en er teksten over wil schrijven of.. je gevoel kwijt wilt of een mooie zin voor je geliefde wil neer zetten of gewoon een dagboek nodig heb ?
Schrijf het hier !?
xxjes./ ('ll)
Liefde is voor altijd, alleen de persoon wisselt.
Reageer |
|
 Mlou_Shang Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: zet hier je eigen verzonnen mooie liefde`s zinnen, 13 - November - 2008
Je ziet het niet, Dat doet me zoveel verdriet. Het zit verborgen in mijn hart, Omdat je mij ooit eens zoveel liefhad.
Reageer |
|
 Asje Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: zet hier je eigen verzonnen mooie liefde`s zinnen, 19 - November - 2008
Je ging bij me weg, liet me alleen
Je liet me vallen als een baksteen
Je zei hou op, laat me met rust
Hoe zeg je dat zomaar, je hebt me zelfs gekust!
Reageer |
|
 sugar-babe Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: zet hier je eigen verzonnen mooie liefde`s zinnen, 20 - November - 2008
liefde is als een boom. die omringt je met zijn takken. er is geen ontsnappen aan. hij heeft je al te pakken. en neemt je mee naar hetbloemendal waar jij je liefde vinden zal! (gemaakt toen ik 10 was) rose(nu 13)
Reageer |
|
 chantal1313 Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: gedichtjes, 20 - November - 2008
hart kloppingen
de een krijgt ze van warmte
de ander van kou
maar ik ... ik krijg ze van jou
Reageer |
|
 loeke yvonjanssens@hotmail.com Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: gedichtjes, 21 - November - 2008
hart kloppingen
de ander van kou
lief! Half onder de dekens je ogen nog dicht. Kijk ik je aan in het schemerlicht. Je haren verward een verkreukeld gezicht Mijn prins van de nacht in het morgenlicht. www.kinderlines.nl/loeke
Reageer |
|
 sugar-babe Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: gedichtjes, 22 - November - 2008
hart kloppingen
de ander van kou
lief! Half onder de dekens je ogen nog dicht. Kijk ik je aan in het schemerlicht. Je haren verward een verkreukeld gezicht Mijn prins van de nacht in het morgenlicht. www.kinderlines.nl/loeke
die is hip! rose
Reageer |
|
 Mlou_Shang Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: gedichtjes, 27 - November - 2008
lief! Half onder de dekens je ogen nog dicht. Kijk ik je aan in het schemerlicht. Je haren verward een verkreukeld gezicht Mijn prins van de nacht in het morgenlicht.
Wat lief, schattig, leuk en zo echt.. Ik bedoel.. Zo keek ik eerst (haha mja xP) ook naar men vriend.. Goed, nu nog wel een beetje, hoor.. Ja, ik vind t n schattig gedichtje, bewaar 'm goed, veel mensen herkennen er iets in, denk ik!
Reageer |