kinderlineslogo

Pagina 1

Liefde en relaties: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

Annick10
annick1998@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 22 - July - 2008

:D

Reageer

She-girl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 22 - July - 2008

praat veel met hem.
probeer zo veel mogelijk van je te laten weten,
en val gewoon heel erg op!:D

als je zn msn hebt ofzo, moet je hel veel aandacht aan hem geven, en veel naar hem vragen..
en zo veel mogelijk lieve dingen zeggen.
als je denkt dat hy het in de gaten heeft, zeg je gewoon,       je bent heel erg speciaal voor me.. maar niet gelijk recht voor zn raap.
gewoon eerst een beetje er om heen praten..
en dan zeg je op gevenmoment dat je m leuk vind :)

Reageer

Da KoEniE
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 5 - August - 2008

veel met hem/haar naar buiten gaan en laten zien dat je echt intresse in die gene heb

dan gaat het allemaal wel vanzelf  

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 7 - August - 2008

zeg gewoon na als jullie in gesprek zijn (alleen is wat handiger) of diegene missch een keer met je uit wil, of als je echt alleen vekering wil op school ofzo dan moet je het gewoon zeggen (of via msn of telefoon) je kan ook diegene z'n nummer vragen en via de telefoon het zeggen ofzo ;)

via vrienden kan ook maar dan zeggen ze eerder nee (ookal is diegene wel op je) dus vraag het maar wel zelf

via msn is ook niet ideaal maar wel als je echt neit durft persoonlijk te vragen

Reageer

real
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: maar hoe ??, 19 - September - 2008

ik ben verliefd op iemand maar ik heb met die genige al gehad ,

hoe moet ik dat zeggen dat ik hem leuk vind:S

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: maar hoe ??, 24 - September - 2008

ik ben verliefd op iemand maar ik heb met die genige al gehad ,

hoe moet ik dat zeggen dat ik hem leuk vind:S

Ik zou als ik jou was veel met haar naar toe gaan wat afspreken of misschien met vrienden uitgaan.

Het kan best zijn dat je dat niet druft zorg eerst voor zelfvertrouwen dat betekent dus praten met mensen die hetzelfde probleem hebben of gewoon hier wat op kinderlines zetten werkt ook!!!

Zorg in ieder geval dat je niet te vlug bent met van alles maar gewoon alles rustig opbouwt en vaak ook kijken wat zij leuk vind waar ze van houd (misschen wel van jou ).

Niet bang zijn en het is helemaal niet zo erg en VOORAL  niet denken was ik maar nooit verliefd!!!

Gr Jordy en veel suc6!!!

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: maar hoe ??, 22 - October - 2008

Word verliefd op hem!

Dan word hij verlegen. 

Reageer

raymieo
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: maar hoe ??, 18 - January - 2009

Gewoon laten merken dat je hem leuk vind door veel aandacht aan hem te besteden

Reageer

ev@lien
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 15 - February - 2009

oOh brief schrijven.

Anoniem zo'n brief

Reageer

kelsi
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Hoe zeg je tegen iemand dat je op hem/haar bent!!???, 29 - June - 2009

Ik weet niet helemaal zeker of het werkt, maar je kan hem een leuk liefdesbriefje geven, en erbij blijven staan als hij 't openmaakt. Ik ga zo'n briefje aan degene geven op wie ik verliefd ben. In zo'n heel klein schattig envelopje, en daarbinnen een briefje met: 'You mean a lot to me. Do I mean a lot to you?' vertaald: 'jij betekent veel voor mij. Beteken ik ook veel voor jou?' Ik weet niet zeker of het zal werken, maar ik zou het heel leuk vinden om te krijgen!  

Reageer

Pagina's: 1, 2   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines