ik moet iets kiezen maar ik weet niet wat, heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen!
1. een vriendin van mij houd een feesje, maar ik kan niet want er is een verjaardag van mijn nichtje, me vriendinnenzeggen soms wel eens dingen over mij!
en het is een afscheid feesje, maar ik zie ze de week nog wel, maar de hele klas komt, en mij vriendinnen!
2. het is mijn nichtje haar verjaardag, ze wordt 18 jaar, en ze zou het natuurlijk leuk vinden als ik kwam, want ze gaan verhuizen ( wel dat naar haar toe kan ) maar het is dan de laatste keer in dat huis! en ik heb ze een tijdje niet gezien!
wat zal ik doen, ik heb geen idee kunnen jullie mij helpen, wat ik moet doen!
probeer indd naar beide te gaan en als het tegelijk is ene helft dit andere helft xdat fzoo..
en over dat die "vriendinnen" wel es wat over jou zeggen dat is bij heelveel vriendengroepen zo heb ik ook hoor, maar geef nou toe jy zegt toch ook wel es wat tegen 1 van je vriendinnen over je andere vriendin? nyah de keuze is indd erg moeilijk en ook wel jamemr als jy als enige vd klas niet naar dat feestje gaat. EN als het allebei op hetzelfde tijdstip valt kan je misschien je nicht vragen of je toch wat eerder langs kan komen zodat je later misschien naar je feestje kunt gaan.
xoxoEmmerrr.
Reageer