kinderlineslogo

Pagina 1

Kinderlines Club: hoe maak je button?

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

kai1996
rickistof@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: hoe maak je button?, 26 - February - 2008

hoe maak je een button zet het in het forum of in het gestenboek op mijn page

Reageer

Papillon
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: hoe maak je button?, 2 - March - 2008

Hooiiii,
Je maakt gewoon 83x31 pixels of gewoon een niet zo supergroot vakje met paint/Paintshop Pro/Photoshop of wat je ook voor tekenprogamma gebruikt!
Dan zet je daar je naam van je homepage/site in maar je kan natuurlijk ook leuke versierdingen erbij doen!
Bewegend kan ook met animation shop of wat anders =D
Papillon

Reageer

Norana
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: hoe maak je button?, 9 - March - 2008

Hooiiii,
Je maakt gewoon 83x31 pixels of gewoon een niet zo supergroot vakje met paint/Paintshop Pro/Photoshop of wat je ook voor tekenprogamma gebruikt!
Dan zet je daar je naam van je homepage/site in maar je kan natuurlijk ook leuke versierdingen erbij doen!
Papillon

Bedankt. dit vroeg ik me ook al tijden af. Maar hoe zet je de button op je site??? 

Reageer

Papillon
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: hoe maak je button?, 18 - March - 2008

Hooiiii,
Papillon

Bedankt. dit vroeg ik me ook al tijden af. Maar hoe zet je de button op je site???  

Klik op plaatjes, dan eigen plaatjes, dan bladeren en selecteren, dan versturen en dan op het plaatje klikken, dan is hij er

Reageer

Pagina's: 1  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines