kinderlineslogo

Pagina 1

Liefde en relaties: Meisje Versieren

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

* Fabregas *
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Meisje Versieren, 17 - September - 2007

Waare Houde Meisjes Nog Egt Van Want k vind een meisje van 16 leuk (ben zelf 15)

dus tips om haar een beetje verlieft temaaken op me enzo alvast bedankt Smiley

Reageer

dreamer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 20 - September - 2007

Waare Houde Meisjes Nog Egt Van Want k vind een meisje van 16 leuk (ben zelf 15)

laat zien dat je in haar geintresseert bent
dan geeft ze wel wat aandacht voor je
Wees gewoon jezelf en zet je misschien in voor dingen die ze ook wil doen
wie weet...

Reageer

Draken BV-Webmaster
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 26 - September - 2007

laat zien dat je in haar geintresseert bent
dan geeft ze wel wat aandacht voor je
Wees gewoon jezelf en zet je misschien in voor dingen die ze ook wil doen
wie weet...i love mijzelfd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD

Reageer

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 26 - September - 2007

J moet gewn aardig zijn,,
K wil nie j verliefdheid verpesten, maar valt ze wel op jongere jongens?
Meestal op die leeftijd...
Maar als ze je leuk vind of niet, daar beschik jij nie ovr ;)

Reageer

Emelian-Toet^toet
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 27 - October - 2007

Nouw...ten eerste moet je niet de macho uithangen ^^ je moet respectvol met dr omgaan en echt lief tegen dr doen als ze langskomt en je staat met je vrienden ofzo, echt laten zien dat je om dr geeft. Najah ik zou dat dan vet leuk vinden ^^ Gewoon jezelf zijn ><

Reageer

Emelian-Toet^toet
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 27 - October - 2007

Nouw...ten eerste moet je niet de macho uithangen ^^ je moet respectvol met dr omgaan en echt lief tegen dr doen als ze langskomt en je staat met je vrienden ofzo, echt laten zien dat je om dr geeft. Najah ik zou dat dan vet leuk vinden ^^ Gewoon jezelf zijn ><

Ik reageer blijkbaar een maand te laat ><

Reageer

lffy
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 6 - January - 2008

ik reageer iets te laat denk ik maar ja!!

1.oké. ik ben zelf een meisje dus ik denk dat ik wel wat weet!!  meisjes vinden het leuk om een mooie ring te krijgen met een diamantje er in!! en een mooi ketinkje vinden ze meestal ook romatisch!!

2.je kan samen wat leuks gaan doen!! bevoorbeeld :  als je uoders weg zijn de kamer heel romantisch versieren mer rozen en sierlijke dingen en een romantisch muziekje draaie!! een soort romantische picknick!! een haar een romantisch brief geven waar op je haar uitnodigd! Je kan haar dan ook iets kleins geven. en je moet echt niet uit je mond stinken dat haten meisjes echt heel erg!!

3.effe 1 ding ga niet naar de bios dat is niet zo romantisch! Je kijkt dan meestal alleen naar het beeldscherm en praat niet met elkaar en kkijkt niet naar elkaar dat vinden de meesten meisjes saai!! een romantische wandeling vinden ze meestal ook leuk, je moet dan op een mooi plek haar iets geven!!

nou nog meer tips nodig schrijf dan maar

xx

Reageer

pansyldaxlove
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 10 - January - 2008

je moet gewoon haar beter leren kennen en met haar praten en als je denkt dat ze je leuk vind

dan moet je haar vragen

Reageer

celine..
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Meisje Versieren, 13 - January - 2008

je moet gewoon haar beter leren kennen en met haar praten en als je denkt dat ze je leuk vind

dan moet je haar vragen

Meisjes vinden het meestal leuk als je haar complimentjes geeft, alleen aan haar dan want anders merkt ze niet dat jij op haar verliefd bent, als je haar een cadeautje koopt zou ik niet te overdrijven, dus geen ring van 100 euro ofzo een leuke bloem kan ook al romantisch zijn (bijv een rode roos) Meisjes vinden het leuk als je met haar gaat praten en laat merken dat je wat voor der voelt, kzou ook als jullie iets samen ergens heen gaan waar het rustig is en niet te druk is, want dan kun je niet goed prate enzoo.. ;p succes he, maar ik had ook n probleem; ik vind dus zo'n jongen leuk en hij is een jaar jonger en zit een klas lager, dus ik zie hem alleen in de pauze. Hij is eigenlijk best onbereikbaar voor me, daarom wilde ik wat meer opvallen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen enzo, ik vraag me ook af wat jongens nou leuk vinden van meisjes als ze je willen versieren, en ook wat meisjes dan niet moeten doen.

Reageer

Annick10
annick1998@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Meisje versieren bestaat al maar Jongens versieren??Hier----------->, 14 - January - 2008

Hallo allemaal!

Ik ben zelf een beetjuhh vrlfd op een jongen uit me klas! Maar het probleem is: Hij moet vaak naar de directeur: Beter gezegt hij is heel druk! Maar En heeft dus misschien nie zoveel tyd voor meisjes! Kunnen jullie me helpen? Zoja: Sgrijf hieronder Plzz!

Greetz van AnnickSmiley

Reageer

Pagina's: 1, 2, 3, 4   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines