kinderlineslogo

Pagina 1

Problemen: Broer is weg

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Broer is weg, 23 - July - 2007

Heey,

Vandaag, Zondag 22 Juli 2007, kwam mn broer thuis... van zn vriendin... ik zat ff 10 min. achter zn laptop.. hij flipt helemaal.. scheld ons uit voor "kankerleijers"   en brak mn pols bijna.. .slaat mn vader in mekaar.. slaat mij.. en mn moeder... zegt dat we kunnen afsterven enzo... en dat we hem bedreigen... hij probeerde zelfmoord te plegen en sloeg alles kapot.. Hij wou rechtzaak aanspannen en heeft zn tas nu gepakt en is weer terug naar zn vriendin. Hij zegt niets met ons te maken willen hebben. Hij zei tegen mij: Wat ben ik blij dat ik van dat kankergezeur van jou af ben vieze gallige kankerklootzak en zei tegen mn moeder dat hij liever niet geboren wou zijn.. hij vind dat mn moeder beter alleen mij had kunnen krijgen want hij heeft een kankerleven  zegt hij...

HELP!! wat nu? hij komt in ieder geval een week niet terug.

Reageer

Funkytown [Oude Account]
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: -, 23 - July - 2007

Ik denk dat je hem beter even met rust kunt laten en na een weekje proberen te praten. Hij heeft ook even tijd nodig, dus het beste kan je hem niet dwingen. Maar ik denk ook dat er meer is, dan dat hij flipte, omdat jij op zijn laptop zat... Hoe oud is hij trouwens?

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 23 - July - 2007

Ik denk dat je hem beter even met rust kunt laten en na een weekje proberen te praten. Hij heeft ook even tijd nodig, dus het beste kan je hem niet dwingen. Maar ik denk ook dat er meer is, dan dat hij flipte, omdat jij op zijn laptop zat... Hoe oud is hij trouwens?

Ja,,, maar er was echt niets... hij klaagde afgelopen 2 jaarn iet meer... hij is nu 19.... hij mag echt alles... krijgt alles... hij mag niet klagen:S... maar hij vind dat hij waardeloos word opgevoed enzo.. nou.. je moest het is zien... nu ben ik blij dat die (klootzak) weg is.... wel veel rust.

Reageer

Cubido
cubido@live.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 24 - October - 2007

Dat is heel erg, geloof het niet eens.

Reageer

Emelian-Toet^toet
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Broer is weg, 25 - October - 2007

Heey,

Vandaag, Zondag 22 Juli 2007, kwam mn broer thuis... van zn vriendin... ik zat ff 10 min. achter zn laptop.. hij flipt helemaal.. scheld ons uit voor "kankerleijers" en brak mn pols bijna.. .slaat mn vader in mekaar.. slaat mij.. en mn moeder... zegt dat we kunnen afsterven enzo... en dat we hem bedreigen... hij probeerde zelfmoord te plegen en sloeg alles kapot.. Hij wou rechtzaak aanspannen en heeft zn tas nu gepakt en is weer terug naar zn vriendin. Hij zegt niets met ons te maken willen hebben. Hij zei tegen mij: Wat ben ik blij dat ik van dat kankergezeur van jou af ben vieze gallige kankerklootzak en zei tegen mn moeder dat hij liever niet geboren wou zijn.. hij vind dat mn moeder beter alleen mij had kunnen krijgen want hij heeft een kankerleven zegt hij...

HELP!! wat nu? hij komt in ieder geval een week niet terug.

Je broer heeft serious problems. Laat hem opnemen in een inrichting, is veiliger voor everybody.

Reageer

Emelian-Toet^toet
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 25 - October - 2007

Dat is heel erg, geloof het niet eens.

Ehm sorry hoor...maar dit komt echt voor. Vaker dan je denkt.

Reageer

Pagina's: 1  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines