|
 freetje4-ever Score:    
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: LAATSTE AANKOOP, 14 - July - 2007
wat is jouw laatste aankoop ?
bij mij een grote zwarte zonnebril (€6,-) en een kettinkje (€0,- , mn moeder gaf het me) en een gedeelde riem met malon met een kroon als gesp (ieder €2,50)
Reageer |
|
 deleteajb Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 19 - July - 2007
Mijn laatste aankoop.. uh.. Dat was een ring van de markt voor €6,-
Reageer |
|
 Rammstein Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: laatste aankoop, 20 - July - 2007
Zwart shirt met korte mouwen... vrij dun stof... voor de zomer , €14,90 bij H&M Zwarte broek, vrij modern van Krush of Jack&Jones( te lui om te kijken) , €79,95 bij Lakeside Rood shirt met erop Even Your Pokerface Is Ugly , €12,95 bij CoolCat
Reageer |
|
 cattie Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: laatste aankoop, 20 - January - 2008
Zwart shirt met korte mouwen... vrij dun stof... voor de zomer , €14,90 bij H&M Zwarte broek, vrij modern van Krush of Jack&Jones( te lui om te kijken) , €79,95 bij Lakeside Rood shirt met erop Even Your Pokerface Is Ugly , €12,95 bij CoolCat
ik hep dus niks <rood>
Reageer |
|
 Joos<3 Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 20 - January - 2008
Een grijs sjurtjee fann de wonderwoman met een strik en die kostee ff denken.. 15 euro geloof ik
Reageer |
|
 celine.. Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 26 - January - 2008
Een grijs sjurtjee fann de wonderwoman met een strik en die kostee ff denken.. 15 euro geloof ik
Een trui vn only, 20 euro,
Reageer |
|
 Emmer Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 31 - January - 2008
pff volgens my was dat geen kleding majaa.. de kleding weetk wel ng: Een vest vn Only 35 euro, een paarase trui met denimized erop ook al vn only 20 euro(?) en een sgattig groen tuniekje voor maar 10 euro :D:D van Bershka en nog 2 simpele truitjes ook voor 10 euro by bershka en een winterjas (die nu al kapot is >.>) van 50 euro by men at work en een paar neppe allstars met gespen 25 euro (die zijn echt te coolish :D) en nog iets voor carnaval.. jaja flink inkopen gdaan
Reageer |
|
 UNKNOWNxDISGRACE Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 2 - February - 2008
wat is jouw laatste aankoop ?
bij mij een grote zwarte zonnebril (€6,-) en een kettinkje (€0,- , mn moeder gaf het me) en een gedeelde riem met malon met een kroon als gesp (ieder €2,50)
vn mij een skinny jeans van H&M (€39.95) gelukkig kreeg ik hem van mn moeder =D
Reageer |
|
 celine.. Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
pff volgens my was dat geen kleding majaa.. de kleding weetk wel ng: Een vest vn Only 35 euro, een paarase trui met denimized erop ook al vn only 20 euro(?) en een sgattig groen tuniekje voor maar 10 euro :D:D van Bershka en nog 2 simpele truitjes ook voor 10 euro by bershka en een winterjas (die nu al kapot is >.>) van 50 euro by men at work en een paar neppe allstars met gespen 25 euro (die zijn echt te coolish :D) en nog iets voor carnaval.. jaja flink inkopen gdaan
whaha, ik heb laatst ook die paarse trui met denimized gekocht :D
Reageer |
|
 Emmer Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
whaha, ik heb laatst ook die paarse trui met denimized gekocht :D
ik vond em wel cool ;p (h)
Reageer |