kinderlineslogo

Pagina 1

Mode en trends: LAATSTE AANKOOP

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

freetje4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: LAATSTE AANKOOP, 14 - July - 2007

wat is jouw laatste aankoop ?

bij mij een grote zwarte zonnebril (€6,-) en een kettinkje (€0,- , mn moeder gaf het me) en een gedeelde riem met malon met een kroon als gesp (ieder €2,50)

Reageer

deleteajb
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 19 - July - 2007

Mijn laatste aankoop.. uh..
Dat was een ring van de markt voor €6,-

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: laatste aankoop, 20 - July - 2007

Zwart shirt met korte mouwen... vrij dun stof... voor de zomer , €14,90     bij H&M
Zwarte broek, vrij modern van Krush of Jack&Jones( te lui om te kijken)  , €79,95    bij Lakeside
Rood shirt met erop  Even Your Pokerface Is Ugly , €12,95  bij CoolCat

Reageer

cattie
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: laatste aankoop, 20 - January - 2008

Zwart shirt met korte mouwen... vrij dun stof... voor de zomer , €14,90     bij H&M
Zwarte broek, vrij modern van Krush of Jack&Jones( te lui om te kijken)  , €79,95    bij Lakeside
Rood shirt met erop  Even Your Pokerface Is Ugly , €12,95  bij CoolCat

ik hep dus niks <rood>

Reageer

Joos<3
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 20 - January - 2008

Een grijs sjurtjee fann de wonderwoman met  een strik en die kostee ff denken.. 15 euro geloof ik

Reageer

celine..
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 26 - January - 2008

Een grijs sjurtjee fann de wonderwoman met  een strik en die kostee ff denken.. 15 euro geloof ik

Een trui vn only, 20 euro,  

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 31 - January - 2008

pff volgens my was dat geen kleding majaa.. de kleding weetk wel ng:
Een vest vn Only 35 euro, een paarase trui met denimized erop ook al vn only 20 euro(?) en een sgattig groen tuniekje voor maar 10 euro :D:D van Bershka en nog 2 simpele truitjes ook voor 10 euro by bershka en een winterjas (die nu al kapot is >.>) van 50 euro by men at work  en een paar neppe allstars met gespen 25 euro (die zijn echt te coolish :D) en nog iets voor carnaval.. jaja flink inkopen gdaan

Reageer

UNKNOWNxDISGRACE
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: LAATSTE AANKOOP, 2 - February - 2008

wat is jouw laatste aankoop ?

bij mij een grote zwarte zonnebril (€6,-) en een kettinkje (€0,- , mn moeder gaf het me) en een gedeelde riem met malon met een kroon als gesp (ieder €2,50)

vn mij een skinny jeans van H&M (€39.95) gelukkig kreeg ik hem van mn moeder =D

Reageer

celine..
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Een vest vn Only 35 euro, een paarase trui met denimized erop ook al vn only 20 euro(?) en een sgattig groen tuniekje voor maar 10 euro :D:D van Bershka en nog 2 simpele truitjes ook voor 10 euro by bershka en een winterjas (die nu al kapot is >.>) van 50 euro by men at work  en een paar neppe allstars met gespen 25 euro (die zijn echt te coolish :D) en nog iets voor carnaval.. jaja flink inkopen gdaan

whaha, ik heb laatst ook die paarse trui met denimized gekocht :D

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

whaha, ik heb laatst ook die paarse trui met denimized gekocht :D

ik vond em wel cool ;p (h)

Reageer

Pagina's: 1, 2   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines