kinderlineslogo

Pagina 1

Overige: Anti virus progamma

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Anti virus progamma, 17 - May - 2007

Hee Allemaal

Ik heb momenteel nog geen antivirus prgamma op mijn computer staan. Ik zou graag een antivirus progamma willen waarnmee ik kan scannen en het oiok kan instellen dat ie dat elke dag automatisch doet. Veel antivirus progamma's die je kan downloaden op et internet zijn zelf gevaarlijk. Daarom had ik een vraag of iemand weet waar ik ene goed en VEILIG antivrusprogamma kan downloaden op et internet..

Alvast bedankt Emmie ^^

Reageer

Raoul
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Anti virus progamma, 19 - May - 2007

Hee Allemaal

Ik heb momenteel nog geen antivirus prgamma op mijn computer staan. Ik zou graag een antivirus progamma willen waarnmee ik kan scannen en het oiok kan instellen dat ie dat elke dag automatisch doet. Veel antivirus progamma's die je kan downloaden op et internet zijn zelf gevaarlijk. Daarom had ik een vraag of iemand weet waar ik ene goed en VEILIG antivrusprogamma kan downloaden op et internet..

Alvast bedankt Emmie ^^

Intaleer avast

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Anti virus progamma, 21 - May - 2007

Hee Allemaal

Alvast bedankt Emmie ^^

Intaleer avast

danku

Reageer

Anonymous
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: virus, 28 - May - 2007

ik heb nu avg dat is gratis en up to date elke morgen vind hi een update

bij nieuwe pcs zit al een demo van een schanner op viruschanner

Ik zou inderdaad gaan voor AVG. Gebruik die zelf ook, en het doet het gewoon goed :)
  Hier te downloaden: http://free.grisoft.com/doc/2

Reageer

Saab
redactie.nel@gmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: virus, 5 - July - 2007

ik heb nu avg dat is gratis en up to date elke morgen vind hi een update

bij nieuwe pcs zit al een demo van een schanner op viruschanner

Ik zou inderdaad gaan voor AVG. Gebruik die zelf ook, en het doet het gewoon goed :)
Hier te downloaden: http://free.grisoft.com/doc/2

Deze is wel niet gratis: moet je kopen in de winkel:
Antivir
het teken: een parapluke.
/nel

Reageer

DjFL
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Anti virus progamma, 25 - July - 2007

Hee Allemaal

Alvast bedankt Emmie ^^

ik gebruik kaspersky deze is egt gooewd is wel niet gratis maar is top een van de beste op de wereld. hij geeft owk aan of een site wel veilig is of niet. hij verwijderd met gemak een virus. beter dan norton anti virus of internet security egt een aanrader

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Anti virus progamma, 25 - July - 2007

Hee Allemaal

Alvast bedankt Emmie ^^

ik gebruik kaspersky deze is egt gooewd is wel niet gratis maar is top een van de beste op de wereld. hij geeft owk aan of een site wel veilig is of niet. hij verwijderd met gemak een virus. beter dan norton anti virus of internet security egt een aanrader

Ik heb zelf erg veel problemen met de computer. Maar 1 ding. DOWNLOAD NOOIT ANTI-VIRUS PROGRAMMA'S VAN INTERNET!!. Gebruik ook geen Norton... want dat is zelf een virus die andere virussen vernietigd.. je computer word er alleen maar slomer van. Gebruik McAfee.. 1 van de beste ter wereld.. gemaakt door microsoft ;)

Reageer

Pagina's: 1  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines