kinderlineslogo

Pagina 1

Liefde en relaties: Verleegen (praten enzo)

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

* Fabregas *
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Verleegen (praten enzo), 13 - April - 2007

Wat Moet k Doen Want Als k Bij Me Vriendin Bent Zegt Ze Niks Ze Is Egt Mega Verlegen,

Wat Moet k Doen???

Reageer

saarie
sarahgulien@home.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 14 - April - 2007

Wat Moet k Doen Want Als k Bij Me Vriendin Bent Zegt Ze Niks Ze Is Egt Mega Verlegen,

Wat Moet k Doen???

ik ben ook verlegen

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Proberen jhaar vertrouwen helemaal te winnen en heel aardig te zijn  misschien is ze dan wat opender voor jou als jy haar nu ook eens een paar dingen verteld die niet veel mensen weten doet zij dat ook misschein ..

Reageer

celine..
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Proberen jhaar vertrouwen helemaal te winnen en heel aardig te zijn  misschien is ze dan wat opender voor jou als jy haar nu ook eens een paar dingen verteld die niet veel mensen weten doet zij dat ook misschein ..

misschien moet je haar eens vrage of ze lekker in haar vel zit,, bij ons zit oowk zo'n meisje in de klas dat zuperverlegen was omdat ze vroeger heel erg werd gepest,, nu zit ze beter in haar vel omdat ze vriendinnen heeft gevonde 

Reageer

xxx-roo
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 15 - April - 2007

Wat Moet k Doen???

Gwn zorgen dat ze zich op haar gemak voelt, als jij gewoon vrolijk bezig bent, zal ze vanzelf wel mee gaan doen denk ik. Maar als ze niks zegt moet je gwn een vraag stellen, want dan moet ze wel andwoorden. Je kan haar ook gwn vragen waarom ze zo verlegen is, of het komt erdoor dat er iemand bij is ofso? Naja, succes Smiley

Reageer

jordiramon
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 18 - April - 2007

ik durf wel te praten maar haar vriendinnen staan altijd bij haar en dat maakt mij verlegenSmiley

Reageer

-Hanneke-
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 25 - April - 2007

Hey, ik ben ook verlegen en ik zei eerst ook steeds niks bij m'n vriendin. Maar je moet er niet te veel druk op leggen. Als ze het gevoel heeft dat ze moet praten word het alleen maar erger. Het is voor je vriendin wel fijn als jij regelmatig een gesprek begint, dan word ze misschien vanzelf minder verlegen. Succes ermee!

Reageer

xBloem
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 25 - April - 2007

Wat Moet k Doen???

Hee,

Nou begin eens te denken uit haar positie, hoe zou het voor haar zijn om zo verlegen te zijn, niet fijn toch? Ik ben zelf ook redelijk verlegen.. ik vind het bijvoorbeeld ook spannend om in een kamer met allemaal familie te zijn, dat heb ik dan heel even en dan is het weg. Ik zal vertellen hoe ik hier (door een groot deel) af ben gekomen.

Er wordt vaak gezegd dat ik mooi kan zingen. Ik ben voor een band gevraagd als zangeres en heb inmiddels een paar optredens gehad. Ik heb een musical gehad waar ik ook solo moest zingen. En daar door ben ik van mijn verlegenheid af gekomen!

Nu wil ik niet zeggen dat je je vriendin moet laten zingen/optreden hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat je haar kan helpen er af te komen. Geef haar af en toe eens een leuk complimentje, dat ze er vandaag leuk uit ziet, of wat dan ook. Probeer haar op haar gemak te stellen, dan is dat voor haar ook veel fijner. Probeer er niet te veel op te letten dat is alleen irritant. Niet alleen voor haar maar ook voor jou! Het is vervelend als je vriendin verlegen is, maar voor haar zelf is het echt heel vervelend! En zo heeft iedereen wel wat! Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen..

xBloem

Reageer

Mii X lOve
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Verleegen (praten enzo), 15 - July - 2007

Wat Moet k Doen???

ik ben ook heel erg verlegen maar als ik jou was zou ik gwoon dingen aan haar vragen en zo over dingen dat ze leuk vind dan geeft ze antwoord en word ze wat losser misgien begint ze dan ook wt te vertellen over het onderwerp ik hoop dat ut lukt
xxx Mii

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Verlegen :S bah!, 17 - July - 2007

Ik heb echt een schijthekel aan verlegen mensen... misschien omdat ik dat zelf TOTAAL NIET ben.... ik heb overal commentaar op enzo(positief en negatief).... een meisje uit mn klas op basisschool was altijd verlegen ... en nu nog steeds.... Ik kan daar echt niet over... dat softige gedoe...:S

Reageer

Pagina's: 1, 2   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines