kinderlineslogo

Pagina 1

School: wat vind je van rekenen(wiskunde)

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

known
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: wat vind je van rekenen(wiskunde), 4 - April - 2007

ik saaaai ik hoop mijn jufruow die wiskunde doet niet te veel schrikt ik vindt het saai wat vind jij

Reageer

saarie
sarahgulien@home.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 6 - April - 2007

ik saaaai ik hoop mijn jufruow die wiskunde doet niet te veel schrikt ik vindt het saai wat vind jij

het is mijn saaiste vak want het is echt saai

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 7 - April - 2007

kben dr redelijk goed in.. tzuigt wel... tangens, sinus en cosines snap ik nooit:P dus ik kies altijd maar 1

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 7 - April - 2007

kben dr redelijk goed in.. tzuigt wel... tangens, sinus en cosines snap ik nooit:P dus ik kies altijd maar 1

't gaat,, wij zijn nu mt pythagoras bezig,, das wel te snappe,, moete er ook een website over maken
www.claudiastephaniebreshna.websitemaker.nl/pythagoras kyk eens ff =P 

Reageer

Friends.HtmlREDACTIE
raoulvanden@gmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE:wiskunde, 10 - April - 2007

ik ben echt slecht in wiskundeSmiley. is dat erg???

Reageer

known
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE:wiskunde, 10 - April - 2007

ik ben echt slecht in wiskundeSmiley. is dat erg???

neeeeee het is saai

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 24 - May - 2007

pfff saai bestaat, cijfers, cijfers en nog is cijfers

Reageer

celine..
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 24 - May - 2007

pfff saai bestaat, cijfers, cijfers en nog is cijfers

lekker saai en moeilijk, wij hebben zo'n uberdomme vrouw voor wiskunde. Ze kan egg niet  uitleggee!! eerst vond k wiskunde leuwk (zei ik dat?) maar nu duss echt niet meer! Ze heeft bleude kleren waar ze inkijk in heeft en heeft haar haren kort en dan zo'n lange sliert aan de linkerkant hange. Ze is ook vies en slordig. Ze zat zo'n keer met een pen in haar neus die van iemand anders was! weet je hoe vies!

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 25 - May - 2007

Wij hebben hele erge leraar voor wiskunde >.< Vertelt ie een grap (helemaal niet grappog) staat ie wat te grijnzen voor de klas met zen *piep*kop daar kan ik dus egt niet tegen. E uiteleggen kan die ook niet bepaald goed.. Bijv. bij een pw moeten we het precies zo berekenen als hij dat doet, doe je dat niet wordt de som foutgerekend. Nog een Voorbeeld: Zegtv ie tege je dat je goed Nederlands moet praten kom hij zelf aan met; ga aan HET slag, maak DIT som, miSJienS en nog veel meer. Nog voorbeeld ^^: Hij legt vanalles uit zegt ie eigenlijk blabla eigenlijk.. blabla leg ik een som uit eindelijk blabla JE MAG GEEN EIGENLIJK GEBRUIKEN! roept ie dan, hij doet ook heel veel voor wat we helemaal niet hoeven te kennen; begint ie met een som zegt ie dan layter krijg je dit begint ie ene som van de 5e uit te leggen >.<. Wij hem ene x verteld dat ie niet fatsoenlijk Nederlands praat zei die geeft voorbeeld wist niemand in de klas ff geen. Ging ie verder uitleggen van de som zegt ie iets verkeerd roepen men vriednin en ik dat meteen zegt ie DAT MOET JE NOU NIET DOEN ALS IK AAN HET UITLEGGEN BEN! Krijgen we bijna zeik >.<

Reageer

UNKNOWNxDISGRACE
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vind je van rekenen(wiskunde), 25 - May - 2007

Ik vind het ongelooflijk saai en moeilijk!!

Reageer

Pagina's: 1, 2   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines