|
|
 Kiwii Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: vraagjes aan jullie!, 29 - March - 2007
Om elkaar beter te leren kennen heb ik een vragenlijstje verzonnen... vul maar in!!
Wat is je naam? Hoe oud ben je? Ben je een jongen of een meisje? Wat is je website of homepage hier? Heb je broertjes of zusjes? Wat voor kleur haar heb je? En je ogen? Hoe lang ben je? In welke klas zit je? Welk niveau? Noem een paar hobby's Op welke sport zit je? Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf
Mijn antwoorden:
Wat is je naam? Jenny Hoe oud ben je? 14 Ben je een jongen of een meisje? Een meisje Wat is je website of homepage hier? www.kinderlines.nl/h0neybeej Heb je broertjes of zusjes? Ja, Thomas en Lieve. Wat voor kleur haar heb je? goudblond En je ogen? groenblauw Hoe lang ben je? 1.60 In welke klas zit je? 3de klas Welk niveau? HAVO/VWO Op welke sport zit je? turnen, zangles, wedstrijdzwemmen, klassiek ballet
En nu jullie! Oja, ik ben wel 14, maar er zijn hier ook een paar mensen (die ik best goed ken) die ouder zijn dan ik! Jorian van /funkytown is 16 en Ken (bunnywunnyja) is 18! Duss... en er zijn er nog een paar van 14 en 15. Maar de meesten hier zijn nu 12 of 13. Ik kwam hier voor het eerst toen ik 9 was. Enneh... Tessa van /keukenprinsesje en /bl0empii.html is mijn achternichtje!!
Reageer |
|
 Useless Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 29 - March - 2007
Om elkaar beter te leren kennen heb ik een vragenlijstje verzonnen... vul maar in!!
Wat is je naam? - Useless Hoe oud ben je? - 14 Ben je een jongen of een meisje?- Meisje Wat is je website of homepage hier? - Heb ik niet... Heb je broertjes of zusjes? - 1 broer (21 jaar) Wat voor kleur haar heb je? - Op dit moment zwart met rood En je ogen? - groen met wat bruin Hoe lang ben je? - 1.59 In welke klas zit je? - 2e Welk niveau? - Atheneum Plus (is atheneum met wat extra's) Noem een paar hobby's - Muziek luisteren <333, gitaar spelen, msnen, tekenen, dingen doen mt vrienden en nog veel meer... Op welke sport zit je? - op dit moment geen, gaat wel verandering in komen
Reageer |
|
 * Fabregas * Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 30 - March - 2007
Wat is je naam? - Remi Hoe oud ben je? - 14 (14 April 15) Ben je een jongen of een meisje?- jongen
Wat is je website of homepage hier? - Heb ik niet... Heb je broertjes of zusjes? - ja allebei
Wat voor kleur haar heb je? - Donkerblond
En je ogen? - groen met wat bruin Hoe lang ben je? - 1.80
In welke klas zit je? - 2B Welk niveau? - VMBO Noem een paar hobby's - Muziek luisteren, Voetballen , Gamen , Buite Zijn , Dinge Met Vrienden En Ga Zo Door
Op welke sport zit je? - Voetbal
Reageer |
|
 Emmer Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 31 - March - 2007
Wat is je naam? Emmie Hoe oud ben je? 12 Ben je een jongen of een meisje? Meisje Wat is je website of homepage hier? - Heb je broertjes of zusjes? 1 zus (20) 1 broer (17) Wat voor kleur haar heb je? Lichtblond En je ogen? groen-grijs Hoe lang ben je? 1,56 m In welke klas zit je? 1e [middelbare] Welk niveau? Gymnasium Noem een paar hobby's [wedstrijd]judo &nd computeren Op welke sport zit je? Judo -.- Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf -
Reageer |
|
 Mii=Emo.AnyProblems? Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 18 - April - 2007
Wat is je naam? Ankie... >_< Hoe oud ben je? 15, Goh, ik voel me bejaard... Ben je een jongen of een meisje? Mevrouw... xD Wat is je website of homepage hier? Geen Heb je broertjes of zusjes? 1 zusje (13) en een broertje (10) Wat voor kleur haar heb je? Donkerblond/bruin, als het aan mij lag zwart.. =.= En je ogen? Bruin/groen Hoe lang ben je? 1,65 m In welke klas zit je? 3e Welk niveau? Vmbo, theoretisch.. Ik voel me nu opeens ook dom.. xD Hoewel ik toch nog op Havo heb gezeten de afgelopen 2 jaar.. Noem een paar hobby's: Uhmm... Tekenen, lezen, computeren en muziek luisteren. Op welke sport zit je? Verveling. Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf 1. Snel geïrriteerd, vooral door ouders. 2. Boeit het niet wat andere van me denken. 3. Kan wel lekker kletsen (zit daarom ook op deze forums!! xD). 4. Vindt zichzelf altijd te min (de enigste die wél iets goeds in me ziet is mijn vriend.. >.>). 5. -
Reageer |
|
 UNKNOWNxDISGRACE Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE, 19 - April - 2007
Wat is je naam? Sarah Hoe oud ben je? 12 Ben je een jongen of een meisje? Meisje Wat is je website of homepage hier? ik werk niet meer aan m'n KL-homepage, maar heb wel andere sites: www.msnusers.com/CharmedandBeautiful & www.msnusers.com/xDesignPrincess Heb je broertjes of zusjes? Ja, 1 zus (18jaar) Wat voor kleur haar heb je? donkerblond En je ogen? bruin-groen Hoe lang ben je? 1m58 In welke klas zit je? 1A1 (jammer genoeg..) Welk niveau? Latijn Noem een paar hobby's: zingen, dansen, vrienden, muziek, etc... Op welke sport zit je? streetdance & gewone dans (clipdance, HIP-HOP, enz..) Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf: hulpzaam, gevoelig, doorzetter, kritisch, ...
Reageer |
|
 Phantomgirl145 Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: RE, 19 - April - 2007
Wat is je naam? Anouk Hoe oud ben je? 13 Ben je een jongen of een meisje? meisje Wat is je website of homepage hier? http://www.kinderlines.nl/homepages/paardenanouk.html Heb je broertjes of zusjes? Ja een broertje van 10 Wat voor kleur haar heb je? bruin en een beetje blond En je ogen? bruin en een beetje grijs Hoe lang ben je? geen idee In welke klas zit je? groep 8 van de bassischool Welk niveau? geen Noem een paar hobby's: computeren,zwemmen,tekenen en met vrienden spelen Op welke sport zit je? voetbal en paard rijden Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf: gevoelig,moedig,trouw,vriendelijk,verlegen
Reageer |
|
 Dramina dramina@live.nl Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 21 - April - 2007
Wat is je naam? - Remi He dat is ook uit alleen op de wereld! Oke nu ga ik de vragenlijst invullen. Wat is je naam? Dramina Ben je een jongen of een meisje?meisje Wat is je website of homepage hier? www.kinderlines.nl/doggie en www.kinderlines.nl/homepages/chocolata.html Heb je broertjes of zusjes? ja mijn hondje spikkel xD Wat voor kleur haar heb je? kastanjebruin En je ogen? beetje een mix maar vooral bruin. Hoe lang ben je? iets onder 1.60 Welk niveau? Vwo Tto Noem een paar hobby's gitaarspelen, karate, tekenen, schrijven, computeren, buitenspelen, dansen, tv kijken, strijkkralen xD Op welke sport zit je? karate en (geen sport maar hobby) gitaarles Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf ehm... koppig, vooral omdat ik bijna alle discussies winxD melig en lacherig:D heb altijd lol en bijna altijd happy emotioneel, kan heel blij of heel boos of heel verdrietig doen slim, ik weet veel oplossingen voor dingen en feiten vol zelfvertrouwen, af en toe beeetje eigendunk, op een goede manier. weet goed hoe slim, knap enz. ik ben. dit klinkt eigendunk maar iedereen is mooi op zijn eigen manier. haha filosoof!
Reageer |
|

Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 21 - April - 2007
Wat is je naam? Jessica Hoe oud ben je? 13 Ben je een jongen of een meisje? meisje Wat is je website of homepage hier? heb ik niet, snap dat niet echt Heb je broertjes of zusjes? nee Wat voor kleur haar heb je? blond En je ogen? blauw Hoe lang ben je? 1.50 m In welke klas zit je? 1e Welk niveau? havo Noem een paar hobby's. Hockey, shoppen, msnen, zonnen en veel meer Op welke sport zit je? Hockey Noem 5 karaktereigenschappen van jezelf Aardig, grappig, verlegen, bijdehand en sexy 
Reageer |
|
 -Hanneke- Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: vraagjes aan jullie!, 22 - April - 2007
Wat is je naam? Hanneke Hoe oud ben je? 13 Ben je een jongen of een meisje? meisje Wat is je website of homepage hier? www.kinderlines.nl/hanneke Heb je broertjes of zusjes? ja, een zus, een broertje en een zusje. Wat voor kleur haar heb je? donkerblond En je ogen? blauw Hoe lang ben je? 1.70 In welke klas zit je? 2e Welk niveau? havo/vwo Noem een paar hobby's computeren, sites maken, lezen, muziek luisteren, leuke dingen doen met vrienden Op welke sport zit je? geen
Reageer |
| |