kinderlineslogo

Pagina 1

Overige: beste vriendin of vriend

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

saarie
sarahgulien@home.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: beste vriendin of vriend, 9 - March - 2007

wat is jullie beste vriend of vriendin??? mijn beste vriendin heet Maaike en mijn beste vriend heet Thijs. ik heb ook verkering met hem!!!

xjes van sarah

Reageer

xMerooltjuh
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: beste vriendin of vriend, 26 - March - 2007

wat is jullie beste vriend of vriendin??? mijn beste vriendin heet Maaike en mijn beste vriend heet Thijs. ik heb ook verkering met hem!!!

xjes van sarah

.....

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: beste vriendin of vriend, 26 - March - 2007

xjes van sarah

.....

Ik heb een hele vriendinne groep (iets van 5/6 man) en dan heb ik nog de niet-dagelijkse vriendinne (die ik niet elke dag zie =P) je kan beter een groep hebbe dan één vásté vriendin

Reageer

UNKNOWNxDISGRACE
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: beste vriendin of vriend, 14 - April - 2007

xjes van sarah

.....

Ik heb een hele vriendinne groep (iets van 5/6 man) en dan heb ik nog de niet-dagelijkse vriendinne (die ik niet elke dag zie =P) je kan beter een groep hebbe dan één vásté vriendin

Ja, ik ook!
Ik heb zo een soort van 2 groepen.
De ene is heel anders dan de andere, maar ik voel me bij alle2 goed..

xx
Sarah                 •••

Reageer

Emmer
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Ik heb op school groepje dan by men sporten dan gewoon avn kinderen in de buurt, vrienden van online spellen  enz. ..

Reageer

Phantomgirl145
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

ik heb ook een vrienden groep met 5 kinderen plus mij is 6
1 Mij
2 Jaimy
3 Kelsey
4 Cody (mijn verkering)
5 Tyler
6 Tyson

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: beste vriendin of vriend, 21 - July - 2007

Ik heb eiglijk 5 beste vrienden..:P

Suzanne, Maddy, Michelle, Bas, en Thijs..:P

Reageer

Chiick [H] !
tessa_schoolgirl@live.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: beste vriendin of vriend, 21 - July - 2007

kHeb ook gewoon paar meiden uit m'n klas (volgend jaar zit ik niet meer bij hun in de klas) waar ik veel mee omgaa.. kHeb niet egt een beste vriend of vriendin..
xxTessa

Reageer

Rammstein
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: vrienden, 21 - July - 2007

Vrienden:  Jeffrey, Martijn, Rick, Arjan, Reinoud, Jos, Kieran, Ton, Pierre, Richard, Richard , Jorick, Max, Michiel, Michael, Maarten, Sam, Frank , Jay, Sander , Dennis , Jos, Ties, Nick, Ruben, Stephan, Jorrit, Jeffrey,Mauro , Gert.

Vriendinnen, Ellemieke, Annelieke, Rixt, Lisanne, Lisanne , Liesanne, Linda, Deia, Anushka <3, Mirte, Zeynep, Tessa , Tessa , Tessa , Carlijn, Chiara(italië), Kate, Luise , Nanna , Karoline, Linnea, Ditte (allemaal denemarken),Marianne, Vera, Vera, Lucy, Inge, Sharon, Bernice, Sara, Sarah, Marjon, Marielle , Carien, Inčz, Florentijn,  Julia, Leaniek, Lindsey, Tamara en Zeynep

Zo dat waren ze:P

Reageer

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Best friends, 24 - July - 2007

Mijn beste vriendinnen zijn Nina&Sanne&mijn zus Frederique, ABSOLUUT.
We hebben met z'n viertjes zo'n hechte band... al 9 jaar lang!!!
Je bergijpt; dat is niet meer te breken ^^
Je kunt gewoon jezelf zijn met hun, nergens voor te schamen 'kan dit wel', of 'vindt ze me dan wel cool genoeg?' Geen onzekerheden, gewoon lol en genieten =D hahahahaha, egt van die momenten... =P nog steeds tranen in mn ogen van het lachen hahahaha XD

Reageer

Pagina's: 1  

Terug

Copyright 2004 Kinderlines