kinderlineslogo

Pagina 1

Mode en trends: Merk!!!!

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Merk!!!!, 17 - January - 2007

Heey allemaalzz,,
Ik hou heel erg van merkkleding en draag dat dus ook (tommy hilfiger , burberry , ralph lauren , river woods , o'neill, enzovoort)
ik ben het meest gek op Tommy Hilfiger !!!
Ik kijk vaak naar Armani en Dolce & Gabbana maar dat is nogal blingerig enzo en daar hou ik niet zo van... dus hou ik het op TH !!!
heb jij nog tippie's of meningen over mijn merko's ???
reageer !

-xxx- malon,,

Reageer

Tesssa
tessa_@live.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Merk!!!!, 17 - January - 2007

Heey sgattiezz,,
Ik hou heel erg van merkkleding en draag dat dus ook (tommy hilfiger , burberry , ralph lauren , river woods , o'neill, enzovoort)
Ik kijk vaak naar Armani en Dolce & Gabbana maar dat is nogal blingerig enzo en daar hou ik niet zo van... dus hou ik het op TH !!!
reageer !

-xxx- malon,,

weetje:p merk kleding interesseert me niet zoveel:p kleren zijn kleren, als ze maar zwart zijn en wijd :p

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Merk!!!!, 17 - January - 2007

Heey sgattiezz,,
reageer !

-xxx- malon,,

weetje:p merk kleding interesseert me niet zoveel:p kleren zijn kleren, als ze maar zwart zijn en wijd :p

et maakt mij ook niet zoveel uit,, als het maar betaalbaar is en leuk!!

Reageer

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: mijn stijl, 17 - January - 2007

Ja , da's allemaal waar , maar het merkje is het niet zo zeer , het is gewoon mijn stijl !!!
Ik hou van de stijl van kleren van Tommy Hilfiger !!!! ik heb gewoon een dure smaak ;)

XX malon,,

Reageer

Loesje <3
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 18 - January - 2007

I Love Diesel!!!

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 18 - January - 2007

Ja , da's allemaal waar , maar het merkje is het niet zo zeer , het is gewoon mijn stijl !!!
Ik hou van de stijl van kleren van Tommy Hilfiger !!!! ik heb gewoon een dure smaak ;)

XX malon,,

ik vind merkklere ook leuk,, maar nogal duur,, ik heb dan wel vaker, cars,only enzo

Reageer

Fearless
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 27 - January - 2007

XX malon,,

ik vind merkklere ook leuk,, maar nogal duur,, ik heb dan wel vaker, cars,only enzo

Ja da's wel waar. Maar het is dan wel cool.

Reageer

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 28 - January - 2007

XX malon,,

Ja da's wel waar. Maar het is dan wel cool.

JOOLS !!! alleen diesel en replay en dat soort kleren vind ik nie soww.. maar dat maakt nixx :D

Reageer

Loesje <3
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 29 - January - 2007

Ja, idd, het is wel duur...

Reageer

malon4-ever
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: mijn stijl, 11 - February - 2007

Ja, idd, het is wel duur...

:P:P:P jools... dah wel maar ik vind da j er dan langer mee doetz.... 

Reageer

Pagina's: 1,2,3 ....5,6,7   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines