|
|
 malon4-ever Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: Merk!!!!, 17 - January - 2007
Heey allemaalzz,, Ik hou heel erg van merkkleding en draag dat dus ook (tommy hilfiger , burberry , ralph lauren , river woods , o'neill, enzovoort) ik ben het meest gek op Tommy Hilfiger !!! Ik kijk vaak naar Armani en Dolce & Gabbana maar dat is nogal blingerig enzo en daar hou ik niet zo van... dus hou ik het op TH !!! heb jij nog tippie's of meningen over mijn merko's ??? reageer !
-xxx- malon,,
Reageer |
|
 Tesssa tessa_@live.nl Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Merk!!!!, 17 - January - 2007
Heey sgattiezz,, Ik hou heel erg van merkkleding en draag dat dus ook (tommy hilfiger , burberry , ralph lauren , river woods , o'neill, enzovoort) ik ben het meest gek op Tommy Hilfiger !!! Ik kijk vaak naar Armani en Dolce & Gabbana maar dat is nogal blingerig enzo en daar hou ik niet zo van... dus hou ik het op TH !!! heb jij nog tippie's of meningen over mijn merko's ??? reageer !
-xxx- malon,,
weetje:p merk kleding interesseert me niet zoveel:p kleren zijn kleren, als ze maar zwart zijn en wijd :p
Reageer |
|
 x Steeeff Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Merk!!!!, 17 - January - 2007
Heey sgattiezz,, Ik hou heel erg van merkkleding en draag dat dus ook (tommy hilfiger , burberry , ralph lauren , river woods , o'neill, enzovoort) ik ben het meest gek op Tommy Hilfiger !!! Ik kijk vaak naar Armani en Dolce & Gabbana maar dat is nogal blingerig enzo en daar hou ik niet zo van... dus hou ik het op TH !!! heb jij nog tippie's of meningen over mijn merko's ??? reageer !
-xxx- malon,,
weetje:p merk kleding interesseert me niet zoveel:p kleren zijn kleren, als ze maar zwart zijn en wijd :p
et maakt mij ook niet zoveel uit,, als het maar betaalbaar is en leuk!!
Reageer |
|
 malon4-ever Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: mijn stijl, 17 - January - 2007
Ja , da's allemaal waar , maar het merkje is het niet zo zeer , het is gewoon mijn stijl !!! Ik hou van de stijl van kleren van Tommy Hilfiger !!!! ik heb gewoon een dure smaak ;)
XX malon,,
Reageer |
|
 Loesje <3 Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 18 - January - 2007
I Love Diesel!!!
Reageer |
|
 x Steeeff Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 18 - January - 2007
Ja , da's allemaal waar , maar het merkje is het niet zo zeer , het is gewoon mijn stijl !!! Ik hou van de stijl van kleren van Tommy Hilfiger !!!! ik heb gewoon een dure smaak ;)
XX malon,,
ik vind merkklere ook leuk,, maar nogal duur,, ik heb dan wel vaker, cars,only enzo
Reageer |
|
 Fearless Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 27 - January - 2007
XX malon,,
ik vind merkklere ook leuk,, maar nogal duur,, ik heb dan wel vaker, cars,only enzo
Ja da's wel waar. Maar het is dan wel cool.
Reageer |
|
 malon4-ever Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 28 - January - 2007
XX malon,,
ik vind merkklere ook leuk,, maar nogal duur,, ik heb dan wel vaker, cars,only enzo Ja da's wel waar. Maar het is dan wel cool.
JOOLS !!! alleen diesel en replay en dat soort kleren vind ik nie soww.. maar dat maakt nixx :D
Reageer |
|
 Loesje <3 Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 29 - January - 2007
Ja, idd, het is wel duur...
Reageer |
|
 malon4-ever Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: mijn stijl, 11 - February - 2007
Ja, idd, het is wel duur...
:P:P:P jools... dah wel maar ik vind da j er dan langer mee doetz....
Reageer |
| |