|
 mimi.. Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 18 - May - 2007
Aan alle meiden:
Ik ben 13 en begin nu pas borsten te krijgen en ik heb mijn maandstonden nog niet. Dat laatste kan mij geen barst schelen,maar ik ben toch wel benieuwd wanneer jullie beiden zijn beginnen krijgen???
ik heb op mijn 9 volgens mij borsten gekregen en op mijn 11 ong geworden
ik ben elf en heb nog amper borsten een klein hopeltje dat niemand ziet gelukig ben ik niet ongesteld maar heb wel een paar andere dngen is dat nou normaal???
xx
Reageer |
|

Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 25 - May - 2007
Meisje, wees blij dat je nog niet ongesteld bent, telkens wanneer ik het ben, heb ik 2 dagen ongelooflijk buikpijn, en lig wreeddadig ziek op bed/bank. Moet je nagaan als ik op dat moment op school ziet, hoe lijk bleek ik dan ben, prijs jezelf gelukkig! Denk dat ik op m'n 14e begon, dus m'n borsten gingen toen ook wel groeien denk ik, zit nu aan de 70C :)
Reageer |
|
 little girly Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: -, 30 - July - 2007
ik kreeg borsten op mijn 9de maar ik ben pas sinds 3 maanden ongesteld maar het is harstikke stom maar ik wen er nog wel aan denk ik
Reageer |
|
 Vic-666 Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 30 - July - 2007
Ik ben ook 13 jaar, vanaf 8 januari, en ik heb ook bijna geen borten, een draag een soort van topj want bh's pas ik nog lang niet, ik heb ook nog niet ongesteld en daar ben ik blij mee, ik word met mijn bortsen heel veel gepest, end at is niet leuk want je kan er zelf ook nix aan doen natuurlijk, maar ik trek het me nu niet meer aan want ik weet dat er mensen zijn die veel minder hebben en het kan me nu ook nix meer schelen dus trek het je niet aan ;) en van de ongesteld heid, ik ben er ook hartstikke blij mee dak nog niet ongesteld ben xD xXxx kelly (loona mijn bijnaam)
Reageer |
|
 makuva Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: borsten, 19 - October - 2007
Hallo ik ben 11 en ik heb nog geen eens borsten!!
Reageer |
|
 dreamer Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: borsten, 20 - October - 2007
Hallo ik ben 11 en ik heb nog geen eens borsten!!
Dames! Dat komt allemaal wanneer jullie ongesteld worden en aan jullie puberteit begint. Krijgen jullie overal haar okselhaar schaamhaar etc. (sorry dat het zo onsmakkelijk is maar het is zo!) borsten worden ontwikkeld en je lichaam veranderd van meisje naar vrouw. kortom: Het komt! je krijgt niet in 1 2 3 een grote balkon he ;-)
Reageer |
|
 melle Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 9 - April - 2008
Aan alle meiden:
Ik ben 13 en begin nu pas borsten te krijgen en ik heb mijn maandstonden nog niet. Dat laatste kan mij geen barst schelen,maar ik ben toch wel benieuwd wanneer jullie beiden zijn beginnen krijgen???
ik heb men maandstonde van 11 sept 2007 kwas toen 11 jaar... en borsten begonk te krijge op mu 10de
x
Reageer |
|
 rebecj_ Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 26 - April - 2008
Aan alle meiden:
ik op mn 12 de maar ik kreeg al eerder borsten
mn zus is 19 en die heeft een kleinere cupmaat dan ik
is wel zielig als we samen gaan bh shoppen...
Reageer |
|
 Girlie! Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 12 - May - 2008
Aan alle meiden:
Mijn maandelijkse disco is al een tijdje in groep 8 ergens(ik was de eerste) maar borsten(ben net 14) beginnen bij mij ook nu pas:( ik vind dit best vervelen heb nu 75a
xx
Reageer |
|
 chantal1313 Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: borsten en maandstonden, 29 - December - 2008
ik was 13 toen ik borsten kreeg en 14 toen ik mijn eerste maandstonden had
Reageer |