kinderlineslogo

Pagina 1

Hot News: Borsten en maandstonden

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

x
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: Borsten en maandstonden, 22 - October - 2006

Aan alle meiden:

Ik ben 13 en begin nu pas borsten te krijgen en ik heb mijn maandstonden nog niet.
Dat laatste kan mij geen barst schelen,maar ik ben toch wel benieuwd wanneer jullie beiden zijn beginnen krijgen???

Reageer

Shari
x__shari@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: -, 22 - October - 2006

Ik zou niet meer weten wanneer ik borsten kreeg.
En ik werd ongesteld op mijn 11e.

Reageer

x
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 24 - October - 2006

Werd ongesteld op mijn 14e (was net 14) en ben het nu al zat...
en borsten kreeg ik al heel vroeg... denk op mijn 11e ofzo misschien wask wel 10 ja volgens mij 10 kreeg ze namelijk in groep 7 al als eerste... das niet zo leuk...{A}

lol =P

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: -, 24 - October - 2006

Ik ben nog niet ongesteld (boeit me ook niet, ik ben 13) enne ik weet niet meer wanneer ik borsten kreeg (10 ofzo?)

Reageer

Useless
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 24 - October - 2006

hetzelfde ;)

Reageer

emmertje
redactieyfhm@live.nl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: ook best vroeg (vind ik), 29 - December - 2006

eej

ik dacht dat ik vroeg was met ongesteldheid, maar valt denk best mee, ben net (deze dinsdag) voor t eerst ongi geworden, en word over 3 maanden 13, dus valt denk wel mee, qua oudheid (hihi) en borsten kreeg ik al heel vroeg, toen ik ong. in groep 7 zat, maar ze gingen wel al een beetje groeien eind groep 6, maar dat zag je eigenlijk nog niet, voelde ik alleen

xxx martine

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: ook best vroeg (vind ik), 29 - December - 2006

eej

ik dacht dat ik vroeg was met ongesteldheid, maar valt denk best mee, ben net (deze dinsdag) voor t eerst ongi geworden, en word over 3 maanden 13, dus valt denk wel mee, qua oudheid (hihi) en borsten kreeg ik al heel vroeg, toen ik ong. in groep 7 zat, maar ze gingen wel al een beetje groeien eind groep 6, maar dat zag je eigenlijk nog niet, voelde ik alleen

xxx martine

Ik ben voor de zomer vakantiie dit jaar voor het eerst ong.. gewordee (was ik net 13)
Maar ik heb het wel regelmatig maar niet normaal regelmatig word het namelijk om de 2 weken dus 2 weken nixx,, das niet normaal volgensmij,, weten jullie meer???

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: ook best vroeg (vind ik), 1 - January - 2007

eej

xxx martine

Ik ben voor de zomer vakantiie dit jaar voor het eerst ong.. gewordee (was ik net 13)
Maar ik heb het wel regelmatig maar niet normaal regelmatig word het namelijk om de 2 weken dus 2 weken nixx,, das niet normaal volgensmij,, weten jullie meer???

Ik heb zo'n gevoel dat het nu goed gaat,, dusse normaal

Reageer

a_puma
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 2 - January - 2007

Aan alle meiden:

Ik ben 13 en begin nu pas borsten te krijgen en ik heb mijn maandstonden nog niet.
Dat laatste kan mij geen barst schelen,maar ik ben toch wel benieuwd wanneer jullie beiden zijn beginnen krijgen???

ik ben was 10 toen kreeg ik al borsten ben op mijn 10de ook ongestel geworden balenSmiley

Reageer

afg-girl
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: Borsten en maandstonden, 3 - January - 2007

Aan alle meiden:

ik heb op mijn 9 volgens mij borsten gekregen en op mijn 11 ong geworden

Reageer

Pagina's: 1,2,3 ....5,6,7   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines