kinderlineslogo

Pagina 1

Sport: wat vinden jullie van meisjes voetbal

Gebruiker                     Bericht                                                                                               Nieuw bericht

steegs
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 3 - August - 2006

Hoi allemaal,

Ik had een vraagje: Wat vinden jullie van meisjesvoetbal??? Ik zit nou 6 seizoenen, (6 jaar) op voetbal en ga nou voor mijn 7de seizoen. Ik ben begonnen in gr. 3. In het begin ben ik heel erg mee gepest en dat vond ik dus echt niet leuk. gelukig valt dat nu voort mee en krijg ik soms komplimentjes van jongens. Laat alsjeblieft weten wat jij er van vind!!!!

Groetjes Amanda

Reageer

Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: -, 26 - August - 2006

Geweldig! Ik vind het echt leuk als meisjes voetballen. Ga zo door!

Reageer

Lisaa.
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 26 - August - 2006

Ik vind het leuk! Noujaa, dat jij het doet dan.. Ik kan niet voetballen vandaar :P Maar wel kansloos dat je er mee gepest werd, ze zijn gewoon jaloers dat jij beter kan voetballen dan zij... Ik zag het trouwens laatst ook op tv, wel beetje anders dan bij mannenvoetbal, maar wel leuk... Een meisje uit de buurt speelt sinds kort bij Jong Oranje (voor meisjes dus)

Reageer

steegs
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: -, 26 - August - 2006

Ik vind het leuk! Noujaa, dat jij het doet dan.. Ik kan niet voetballen vandaar :P Maar wel kansloos dat je er mee gepest werd, ze zijn gewoon jaloers dat jij beter kan voetballen dan zij... Ik zag het trouwens laatst ook op tv, wel beetje anders dan bij mannenvoetbal, maar wel leuk... Een meisje uit de buurt speelt sinds kort bij Jong Oranje (voor meisjes dus)

dankje

Reageer

jeffrey_boy
jeffrey_boy_1993@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 29 - August - 2006

meisjes zijn wel aardig enzo ze mogen altijd van me meedoen met voedbal of met iets anders.

ik ben een jongen en ik vind een meisje nie lastig

Reageer

wnny
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 30 - August - 2006

als meisjes tegenwoordig niet eens meer kunnen voetballen, vind ik dat discrimintaie, al heb ik een hekel aan voetbal

Reageer

x Steeeff
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 30 - August - 2006

als meisjes tegenwoordig niet eens meer kunnen voetballen, vind ik dat discrimintaie, al heb ik een hekel aan voetbal

ja meisjes kunne best voetballe en je moet die meisje niet discrimineren

Reageer

lienje x
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 31 - August - 2006

Wat anderen zeggen maakt nie uit zolang je het graag doet! Er zijn best ook jongens die meisjes sporeten doen

Reageer

vicky girl
victoriagroeneveld@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 31 - August - 2006

Wat anderen zeggen maakt nie uit zolang je het graag doet! Er zijn best ook jongens die meisjes sporeten doen  meisjes zijn de beste!!

Reageer

.marcowave~
marcovko@hotmail.com
Score:
mailVoeg toe
Geef Gift

Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 1 - September - 2006

wat is er sow erg aan meisjes voedbal ik wou dr owk op maar mog niey van me pa en ma

dat vind ik wel jammer maar ik heb al een andere oplossing voor meselg gevonden:  ga met je vrienden gewoon op weg en zoek een plekje waar je goed kan voedballen
doen wij owk altijd
ik vind het super leuk en ga elke dag met(jongens en meiden) voetballen
wij zitten er overna tedenken om een straat voetbal clubje te beginnen

dus let gewoon niey op wat anderen ervan vinden maar op wat je self ervan vind

kuzzie msnfreak!!  

Das shit.'

straat voetbal clubje Oprichten

Zou ik zeggen

Reageer

Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6   Volgende

Terug

Copyright 2004 Kinderlines