|
 steegs Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 3 - August - 2006
Hoi allemaal,
Ik had een vraagje: Wat vinden jullie van meisjesvoetbal??? Ik zit nou 6 seizoenen, (6 jaar) op voetbal en ga nou voor mijn 7de seizoen. Ik ben begonnen in gr. 3. In het begin ben ik heel erg mee gepest en dat vond ik dus echt niet leuk. gelukig valt dat nu voort mee en krijg ik soms komplimentjes van jongens. Laat alsjeblieft weten wat jij er van vind!!!!
Groetjes Amanda
Reageer |
|

Score:
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: -, 26 - August - 2006
Geweldig! Ik vind het echt leuk als meisjes voetballen. Ga zo door!
Reageer |
|
 Lisaa. Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: -, 26 - August - 2006
Ik vind het leuk! Noujaa, dat jij het doet dan.. Ik kan niet voetballen vandaar :P Maar wel kansloos dat je er mee gepest werd, ze zijn gewoon jaloers dat jij beter kan voetballen dan zij... Ik zag het trouwens laatst ook op tv, wel beetje anders dan bij mannenvoetbal, maar wel leuk... Een meisje uit de buurt speelt sinds kort bij Jong Oranje (voor meisjes dus)
Reageer |
|
 steegs Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: -, 26 - August - 2006
Ik vind het leuk! Noujaa, dat jij het doet dan.. Ik kan niet voetballen vandaar :P Maar wel kansloos dat je er mee gepest werd, ze zijn gewoon jaloers dat jij beter kan voetballen dan zij... Ik zag het trouwens laatst ook op tv, wel beetje anders dan bij mannenvoetbal, maar wel leuk... Een meisje uit de buurt speelt sinds kort bij Jong Oranje (voor meisjes dus)
dankje
Reageer |
|
 jeffrey_boy jeffrey_boy_1993@hotmail.com Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 29 - August - 2006
meisjes zijn wel aardig enzo ze mogen altijd van me meedoen met voedbal of met iets anders. ik ben een jongen en ik vind een meisje nie lastig
Reageer |
|
 wnny Score:    
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 30 - August - 2006
als meisjes tegenwoordig niet eens meer kunnen voetballen, vind ik dat discrimintaie, al heb ik een hekel aan voetbal
Reageer |
|
 x Steeeff Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 30 - August - 2006
als meisjes tegenwoordig niet eens meer kunnen voetballen, vind ik dat discrimintaie, al heb ik een hekel aan voetbal
ja meisjes kunne best voetballe en je moet die meisje niet discrimineren
Reageer |
|
 lienje x Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 31 - August - 2006
Wat anderen zeggen maakt nie uit zolang je het graag doet! Er zijn best ook jongens die meisjes sporeten doen
Reageer |
|
 vicky girl victoriagroeneveld@hotmail.com Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 31 - August - 2006
Wat anderen zeggen maakt nie uit zolang je het graag doet! Er zijn best ook jongens die meisjes sporeten doen meisjes zijn de beste!!
Reageer |
|
 .marcowave~ marcovko@hotmail.com Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: wat vinden jullie van meisjes voetbal, 1 - September - 2006
wat is er sow erg aan meisjes voedbal ik wou dr owk op maar mog niey van me pa en ma
dat vind ik wel jammer maar ik heb al een andere oplossing voor meselg gevonden: ga met je vrienden gewoon op weg en zoek een plekje waar je goed kan voedballen doen wij owk altijd ik vind het super leuk en ga elke dag met(jongens en meiden) voetballen wij zitten er overna tedenken om een straat voetbal clubje te beginnen
dus let gewoon niey op wat anderen ervan vinden maar op wat je self ervan vind
kuzzie msnfreak!!
Das shit.'
straat voetbal clubje Oprichten
Zou ik zeggen
Reageer |