|
|
 Lioness Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: R.I.P The King Of Pop, 10 - January - 2010
Gevreesd door de mensen is hij, die de taal spreekt van vrede en onschuldigheid. Roddelen doen zij over hem, die zij vrezen, omdat hij hen doet twijfelen aan hun eigen juistheid.
Maar jij was een vogel, en vogels moeten vliegen. Dus vloog jij, hoger en hoger. Tot je kon spelen met de kleine sterren, de heldere gloed van onze toekomst.
Requiem In Pace (Rest In Peace) Lioness
Op 26 Juli 2009 verliet een van de grootste artiesten ooit ons. De King Of Pop, Rock & Soul, de King Of Entertainment. Maar Michael Jackson was meer dan alleen een artiest wiens liedjes nog lang gewaardeerd zullen worden. Hij was dichter, dierenvriend, kinderliefheber. Op het podium was hij een ontembare legende, erbuiten een lief en verlegen persoon. Maar wat hij ook deed, we zullen hem nooit vergeten. Om hem te eren heb ik dit gedicht gemaakt. Laten jullie, als jullie Michael Jackson ook een warm hart toedragen, ook een berichtje achter?
Groeten, Lioness.
Reageer |
|
 lilalezertje liannemaring@live.nl Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 10 - January - 2010
Gevreesd door de mensen is hij,
die de taal spreekt van vrede en onschuldigheid.
Roddelen doen zij over hem, die zij vrezen,
omdat hij hen doet twijfelen aan hun eigen juistheid.
Maar jij was een vogel, en vogels moeten vliegen.
Dus vloog jij, hoger en hoger.
Tot je kon spelen met de kleine sterren,
de heldere gloed van onze toekomst.
Requiem In Pace (Rest In Peace)
Lioness
Op 25 Juli 2009 verliet een van de grootste artiesten ooit ons. De King Of Pop, Rock & Soul, de King Of Entertainment. Maar Michael Jackson was meer dan alleen een artiest wiens liedjes nog lang gewaardeerd zullen worden. Hij was dichter, dierenvriend, kinderliefheber. Op het podium was hij een ontembare legende, erbuiten een lief en verlegen persoon. Maar wat hij ook deed, we zullen hem nooit vergeten. Om hem te eren heb ik dit gedicht gemaakt. Laten jullie, als jullie Michael Jackson ook een warm hart toedragen, ook een berichtje achter?
Groeten, Lioness.
RIP MJ!
Zucht... Als ik dit lees, voel ik me weer helemaal een beetje verdrietig worden...
Doegg,
Lianne
Reageer |
|
 Fakebeauty Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 28 - March - 2010
Gevreesd door de mensen is hij,
die de taal spreekt van vrede en onschuldigheid.
Roddelen doen zij over hem, die zij vrezen,
omdat hij hen doet twijfelen aan hun eigen juistheid.
Maar jij was een vogel, en vogels moeten vliegen.
Dus vloog jij, hoger en hoger.
Tot je kon spelen met de kleine sterren,
de heldere gloed van onze toekomst.
Requiem In Pace (Rest In Peace)
Lioness
Op 25 Juli 2009 verliet een van de grootste artiesten ooit ons. De King Of Pop, Rock & Soul, de King Of Entertainment. Maar Michael Jackson was meer dan alleen een artiest wiens liedjes nog lang gewaardeerd zullen worden. Hij was dichter, dierenvriend, kinderliefheber. Op het podium was hij een ontembare legende, erbuiten een lief en verlegen persoon. Maar wat hij ook deed, we zullen hem nooit vergeten. Om hem te eren heb ik dit gedicht gemaakt. Laten jullie, als jullie Michael Jackson ook een warm hart toedragen, ook een berichtje achter?
Groeten, Lioness.
RIP MJ!
Zucht... Als ik dit lees, voel ik me weer helemaal een beetje verdrietig worden...
Doegg,
Lianne
ik vind het zo raar he, iedereen kotste hem uit, hij was lelijk en hij misbruikte kinderen en nu hij dood is vind iedereen hem weer geweldig. dat is altijd zo als iemand dood is maar ik vind dit zo'n onzin.
Reageer |
|
 dreamer Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 29 - March - 2010
Het is erg irritant dit zo te zien,
Micheal Jackson was eerst DE pedofiel op tv, "misbruikte kinderen" Allemaal leugens die wij allemaal toch geloofde
ECHTE fans werden uitgelachen ( ik heb het zelf met m'n ogen gezien)
Nu hij dood is, is iedereen in rouw.
Waarom zegt niemand 'srry dat ik je niet geloofde.'
ofzo
Alleen RIP, I see you in heaven en al die andere toestanden
Mensen kunnen zich echt ziek gedragen: Waar was de liefde die nu wordt gegeven toen hij leefde?
Reageer |
|
 lilalezertje liannemaring@live.nl Score:  
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 31 - March - 2010
Micheal Jackson was eerst DE pedofiel op tv, "misbruikte kinderen" Allemaal leugens die wij allemaal toch geloofde
ofzo
Mensen kunnen zich echt ziek gedragen: Waar was de liefde die nu wordt gegeven toen hij leefde?
Nou, aan de ene kant geef ik jullie gelijk, aan de andere kant, als je maar niet op ONS doelt, want wij kenden hem gewoon niet, en toen ging hij dood en dan denk je toch van: "toch maar eens luisteren" en dan wordt je fan. Dat kan toch? Ik heb TOTAAL geen rare dingen over hem gezegt/gedacht toen hij nog leefde, het boeide me gewoon niet, en dat zou ook zo gebleven zijn als Roos me geen fan had gemaakt.
Maar in principe heb je gelijk... Niemand die nu nog iets kwaads over hem zegt, en eerst wel... Tja, zo werkt dat, helaas.
Een gestoorde fan, die zich vroeger nooit zou kunnen voorstellen ooit zoiets te zeggen (:-P)
Reageer |
|
 Fakebeauty Score:     
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 25 - April - 2010
ofzo
dat zei ik net ook al.
Reageer |
|

Score: 
Voeg toe
Geef Gift
|
Onderwerp: RE: R.I.P The King Of Pop, 13 - May - 2010
ofzo
dat zei ik net ook al.
je hebt hellemaal gelijk!
Reageer |
| |